Menu

Veel gestelde vragen

Algemeen
Waar kan ik tickets bestellen?

Tickets zijn online te bestellen via vvv-venlo.nl/tickets of in het FanCentre. Het FanCentre is geopend van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 12.45 en 13.30 tot 17.00.

Hoeveel tickets kan ik bestellen voor een thuiswedstrijd?
Dit is per wedstrijd verschillend. Kijk op onze website of online ticketshop of er een ClubCard-verplichting geldt en zo ja, hoeveel kaarten je per Seizoenkaart of ClubCard mag kopen.

Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?
Dit kan in het winkelmandje linksonder bij Coupon. Vergeet niet activeer te klikken na het invullen van de kortingscode.

Waar bevinden zich de gezinsvakken?
Er zijn bepaalde vakken waar kinderen t/m 14 jaar korting krijgen. Dit zijn de vakken: O1 & O2, Z6 & Z7 en W4, W5 & W6.

Wanneer kan ik jullie telefonisch bereiken?
Onze kantoren en ons FanCentre zijn geopend van 8.30 tot 12.45 uur en van 13.30 tot 17.00 uur. Van 12.45 tot 13.30 uur hebben wij pauze.

Mijn ClubCard is verlopen. Hoe kan ik deze verlengen?
Na de vervaldatum kun je deze opnieuw aanvragen via de online ticketshop of in het FanCentre.

Mijn Seizoenkaart / ClubCard is kwijt en/of beschadigd. Hoe kan ik een nieuwe aanvragen?
Een nieuwe ClubCard aanvragen kan via ticketing@vvv-venlo.nl, 077-3515806 of in het FanCentre.

Hoe geef ik een adreswijziging/verhuizing door?
Je kunt een adreswijziging doorgeven via jouw account in de ticketshop onder ‘mijn gegevens’. Je wijziging is dan ook direct van toepassing en verwerkt in onze administratie. Ben je ook nog lid van onze Fanclub D’n Twellefde Man dan dien je de wijziging ook nog aan hen door te geven.

Ik heb onlangs een ClubCard besteld, wanneer ontvang ik deze?
Wij versturen geen Seizoenkaarten of ClubCards. Na je aanvraag en goedkeuring is deze op te halen in ons FanCentre voor Seacon Stadion - De Koel -.


Inloggen
Hoe kan ik mezelf registeren voor de VVV-Venlo ticketshop?

Als je niet in het bezit bent van een Seizoenkaart of ClubCard kun je je registreren voor de VVV-Venlo ticketshop. Klik hier om je te registreren.
Als ClubCard- of Seizoenkaart-houder heb je automatisch een account. Vul je klantnummer in bij het inloggen en klik op wachtwoord opvragen. Je krijgt dan via de e-mail een link om je wachtwoord aan te passen. Mocht je geen e-mail krijgen, neem dan contact op met de afdeling Ticketing via ticketing@vvv-venlo.nl of 077-3515806. Klik hier om je wachtwoord op te vragen.


Bestellen
Hoe bestel ik tickets online?

Hieronder een stappenplan hoe je online tickets kan bestellen.

1. Ga naar mijn.vvv-venlo.nl
2. Log in met uw account via het knopje rechtsboven ‘inloggen’;
3. Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan via het knopje rechtsboven ‘inloggen’ -> ‘maak een account aan’;
4. Heeft u een SeizoenClubCard of ClubCard? Dan heeft u al een account. Vraag dan het wachtwoord op via ‘wachtwoord opvragen’ in het inlogschermpje;
5. Klik op ‘bestel’ bij een wedstrijd;
6. Selecteer 1 plaats in een vak naar keuze en klik rechts onder op ‘bestel’ (u mag geen losse stoel overlaten);
7. Vul eventueel links onder bij Coupon een kortingscode in en druk op activeer;
8. Klik rechts onder op ‘Ga naar betalen’;
9. Controleer uw gegevens en vink aan dat u akkoord gaat met de standaardvoorwaarden;
10. Klik op ‘volgende’;
11. Vink aan hoe u de kaarten wilt ontvangen en klik op ‘volgende’;
12. Vink aan hoe u wilt betalen en klik op ‘Bevestig’;
13. Reken af en uw bestelling is afgerond.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Ga rechtsboven naar ‘Inloggen’, vul je klantnummer of e-mail adres in en klik op ‘Wachtwoord opvragen’. Je ontvangt een e-mail met een link om je wachtwoord aan te passen.

Ik zie dat ik voor sommige wedstrijden een ClubCard nodig hebt. Wat is een ClubCard?
De ClubCard (CC) biedt geen toegang tot het stadion, maar geef je het recht om één of meerdere kaarten te kopen voor een wedstrijd van VVV-Venlo waarbij een Clubcard-verplichting geldt. Het aantal kaarten dat je kunt aanschaffen hangt af van de tegenstander en het veiligheidsrisico. Ruim voor de speeldatum vind je op deze website informatie over de kaartverkoop van toekomstige wedstrijden. De ClubCard kost niets, is 5 jaar geldig en aan te vragen via de webshop van VVV-Venlo of in het FanCentre voor Seacon Stadion - De Koel - . 

Hoe weet ik of ik een ClubCard nodig heb voor een wedstrijd waar ik kaarten voor wil bestellen?
Per wedstrijd wordt bepaald door de lokale driehoek of er een (Seizoen)ClubCard-verplichting is en als die er is, hoeveel kaarten je mag bestellen per (Seizoen)ClubCard. Dit verschilt per wedstrijd en wordt duidelijk vermeld. Een (Seizoen)ClubCard-verplichting met een 1:1 regeling betekent dat je met een (Seizoen)ClubCard één ticket kan kopen. Een (Seizoen)ClubCard-verplichting met een 1:2 regeling of een 1:4 regeling, betekent dat je met een (Seizoen)ClubCard respectievelijk twee of vier tickets kan bestellen. Vrije verkoop wil zeggen dat je zonder (Seizoen)ClubCard zoveel kaarten kan bestellen als jij zelf wil.

Hoeveel tickets kan ik bestellen voor een wedstrijd?
Een ClubCard-verplichting met een 1:1 regeling betekent dat je met een ClubCard één ticket kan kopen. Een ClubCard-verplichting met een 1:2 regeling of een 1:4 regeling, betekent dat je met een ClubCard respectievelijk twee of vier tickets kan bestellen. Vrije verkoop wil zeggen dat je zonder ClubCard zoveel kaarten kan bestellen als jij zelf wil.

Ik wil graag met een kind een wedstrijd bezoeken. Kan ik gebruik maken van korting?
In de gezinsvakken kunnen kinderen t/m 14 jaar gebruik maken van € 5,- korting per kaart. Deze jeugdkorting is geldig in de volgende vakken: O1-O2 / Z6-Z7 / W4-W5-W6

Nadat je de gewenste stoelen hebt geselecteerd, kun je de prijs van de kaarten zelf aanpassen naar jeugdkorting t/m 14 of 18 jaar. Ook in het winkelmandje is het nog mogelijk de prijs aan te passen.

Waar kan ik, behalve online, tickets bestellen voor een wedstrijd van VVV-Venlo?
Je kunt tickets voor wedstrijd van VVV-Venlo enkel via de officiële verkooppunten kopen. Tickets worden verkocht op onze online ticketshop, in ons FanCentre of op de wedstrijddag bij de stadionkassa’s.

Wanneer start de verkoop van een wedstrijd?
De voorverkoop van een wedstrijd begint standaard op zaterdag 9.00 uur 2 weken voorafgaand de wedstrijd.

Waarom is er een prijsverschil tussen online en offline kaarten?
In onze ticketshop krijg je standaard € 2,50 korting per ticket. Dit heeft te maken met de service- en handlingskosten die minder zijn bij een online bestelling dan bij een offline bestelling.

Hoe kan ik een ClubCard of Seizoenkaart bestellen?
Dit kan via de online ticketshop of in het FanCentre. Via de online ticketshop kunt u eerst een account aanmaken en dan via het kopje ClubCard of SeizoenClubCard een bestellen.


Betalen
De wedstrijd is verzet, blijven mijn tickets geldig?

Bij wijziging van speeldata en/of aanvangstijden blijven tickets geldig.

Ik heb tickets/seizoenkaarten gekocht, maar wil deze annuleren/wijzigen. Kan dit?
Het is niet mogelijk om je tickets/seizoenkaart na aankoop nog te wijzigen of annuleren. Tijdens je aankoop word je er meerdere keren op attent gemaakt je bestelling goed te controleren. Reken je deze toch af dan gaan we ervan uit dat dit de kaarten zijn die je graag wilt.

De koop en verkoop van wedstrijd/ evenement kaarten valt onder de uitzonderingsbepaling op de Wet Koop op Afstand die ziet op vrijetijdsproducten. Voor deze producten is bepaald dat ze niet geretourneerd kunnen worden.

Op welke manieren kan ik betalen?
In onze ticketshop kun je betalen per iDeal (internetbankieren) of Credit Card. Bestellingen vanuit Duitsland kunnen betalen via Sofort en Giropay. In ons FanCentre kan contant of met pin betaald worden.


Wedstrijdbezoek
Dien ik mijn e-ticket uitgeprint mee te nemen naar het stadion?

Het papieren e-ticket dien je te allen tijde bij je te dragen als je een wedstrijd bezoekt. Hierdoor dien je je e-ticket voorafgaand aan de wedstrijd uit te printen. Wanneer er door de stewards gevraagd wordt om je e-ticket te controleren, dan dien je hen je papieren e-ticket te kunnen overhandigen.

Geldt er een minimale leeftijd om zonder begeleiding een wedstrijd te kunnen bezoeken?
Er geldt niet een specifieke leeftijdsgrens om een wedstrijd zonder begeleiding te bezoeken. We adviseren wel om kinderen tot en met 12 jaar altijd met een begeleider de wedstrijd te laten bezoeken. Daarnaast vertrouwt VVV-Venlo er op dat iedere bezoeker de inschatting kan maken of hij/zij met of zonder begeleiding de wedstrijd kan bezoeken.

Ik heb tickets besteld en die staan allemaal op mijn naam, is dat een probleem?
Dat is geen enkel probleem. De naam van de ‘eigenaar’ komt automatisch op alle tickets te staan, voor het bezoeken van de wedstrijd is dat echter geen enkel probleem. Deze persoon hoeft ook niet perse mee te gaan naar de wedstrijd. Iedereen mag dus de tickets gebruiken, mits zij uiteraard geen stadionverbod hebben.

Ik kan de e-mail met daarin met e-tickets niet meer vinden of heb deze niet ontvangen. Hoe kom ik aan mijn e-tickets?
Direct na afronding van je bestelling ontvang je per e-mail een orderbevestiging. Deze bevat 2 bijlages: je digitale factuur en je e-ticket(s).

Het wil wel eens voorkomen dat deze e-mail in je ongewenste mail terecht komt. Mochten je eTickets ook hier niet te vinden zijn dan adviseren wij om contact op te nemen met ticketing@vvv-venlo.nl.


Seizoenkaart
Hoe kan ik de naam wijzigen op mijn Seizoenkaart?

Na aankoop van een Seizoenkaart is het niet meer mogelijk om een Seizoenkaart over te schrijven op een andere naam. Vanaf de volgende verlengperiode is dit weer mogelijk.

Hoe verleng ik mijn seizoenkaart?
Voorafgaand en tijdens de verlengperiode worden onze Seizoenkaarthouders er meerdere malen via e-mail of social media op geattendeerd om hun seizoenkaart te verlengen. Alle seizoenkaarthouders ontvangen een eigen link, waarbij ze makkelijk in drie klikken hun Seizoenkaart kunnen verlengen. Verdere instructies staan ook in deze e-mail.

Ik heb een nieuwe plaats gekozen, maar zie nu een betere. Kan ik dit nog wijzigen?
Het is mogelijk om nog een keer te verplaatsen. Neem dan contact op met de afdeling Ticketing via ticketing@vvv-venlo.nl  of 077-3515806.

Ik heb mijn huidige stoel (seizoenkaart) al betaald, kan ik dan nog steeds verplaatsen?
Ja dat kan, je krijgt dan het bedrag wat je al betaald heb binnen 7 (werk)dagen retour gestort. Je kunt er ook voor kiezen om nog te wachten met verlengen en eerst te kijken of er een andere mooie plaats voor je is.

Kan ik mijn Seizoenkaart ook in termijnen betalen?
Het is niet mogelijk je seizoenkaart in termijnen te betalen. De prijs dient direct bij aankoop te worden voldaan.


Tot Slot 
Wat kan ik doen als mijn vraag hier niet tussen staat?
U kunt een mail sturen naar ticketing@vvv-venlo.nl  of bel met ons FanCentre: 077-3515806.

Wai King Cheung

Ticketing

✉ Contact