Menu

Resifence.nl niet langer broeksponsor

maandag 29 juni 2020

In seizoen 2020-2021 is Resifence.nl niet meer te vinden op de broek van de geelzwarten. Maar gelukkig kunnen we vandaag met gepaste trots melden dat Resifence.nl vanaf het komend seizoen als één van de shirtsponsors aanwezig is op het nieuwe, binnenkort te presenteren, tenue!

“Resifence.nl is onverminderd trots om deel uit te mogen maken van het VVV-Venlo Netwerk en met de positie op het shirt laten wij aan iedereen zien dat we achter(op) VVV-Venlo staan!”, licht Resifence.nl toe.

“Juist in deze periode willen we onze steun aan VVV-Venlo laten blijken. Doordat het seizoen 19|20 op een onbevredigende manier werd afgesloten, was er vooral nu behoefte aan commitment. En door middel van deze nieuwe overeenkomst voor twee seizoenen spreken we het vertrouwen in elkaar uit, waardoor we samen verder kunnen. Op weg naar sportief en commercieel succes.”

Resifence.nl is een webshop met een breed online assortiment aan tuinafscheidingen, hekwerk en poorten voor de particulier. Het bedrijf biedt producten om de tuin een verlengstuk van je huis te maken: totaaloplossingen op het gebied van privacy, rust en gezelligheid voor elke tuin! Met een uitgebreid assortiment aan afrasteringen, hekwerken en poorten heeft Resifence.nl alles in huis om de tuin af te schermen en aan te kleden.

In seizoen 2019-2020 begon VVV-Venlo met KiKa als sponsor op de broek. Deze plek was namelijk voor de eerste seizoenshelft beschikbaar gesteld door Resifence.nl en van deze sympathieke geste werd graag gebruik gemaakt door KiKa. Na de succesvolle campagne voor dit goede doel, was er de tweede helft van dat seizoen letterlijk en figuurlijk plek voor Resifence.nl als trotse broeksponsor van VVV-Venlo.

Marco Bogers, Algemeen Directeur van VVV-Venlo: “Wij zijn zeer verheugd met de (op)stap die Resifence.nl heeft genomen: een trede omhoog, net zoals wij met de club graag stappen omhoog zetten. Het bedrijf laat daar tevens mee zien dat het niet wegloopt voor haar verantwoordelijkheden. Zowel als maatschappelijk verantwoorde onderneming als als lid van het VVV-Venlo Netwerk. Een extra steun in de rug. Dat is grote klasse en hopelijk een voorbeeld voor velen!”

mf2