Menu

Social Banana sluit zich aan

woensdag 24 juli 2019

Vanaf het nieuwe seizoen is Social Banana lid van de Young Business Club van VVV-Venlo.

Het koopbeslissingsproces van consumenten vindt steeds vaker online plaats. En dan nog maar te zwijgen over de tijd die een consument pér dag op social media besteedt. Als bedrijf dien je ervoor te zorgen dat je op dat moment op de radar van jouw doelgroep bevindt. Social media kan zorgen voor een frequente stimulus om jouw doelgroep te attenderen op jouw bedrijf, product of dienst. Net zoals een etalage, maar dan in een online jasje. Toch kiezen ondernemers regelmatig eieren voor hun geld en gaan zelf aan de slag zonder enige strategie. Eieren? Je kunt beter (social) bananen kiezen. Social Banana creëert online content vanuit doelstellingen en strategische keuzes en gaat vanuit dit uitgangspunt operationeel aan de slag. Wij maken de banaan open vanuit de achterzijde en niet vanuit de steel: dat maakt het online verschil. Wij blijven voortdurend meten en leren jouw doelgroep steeds beter kennen. Met als doel: jouw bedrijf online op de kaart zetten. Hoe dan? Wij stemmen alle uitingen af op jouw doelstellingen. Daarnaast presenteren wij dit in een herkenbare uitstraling. Weet je nog, die stimulus! Heb je die (nog) niet? Dan ontwerpen wij een logo- en huisstijl die bij jou past. Ben je toch meer op zoek naar meer traffic naar de website, maar kan jouw website wel een opfrisbeurt gebruiken? Geen probleem, dat nemen wij van jou over.

Wij danken Social Banana en in het bijzonder Niek Bastiaens voor het vertrouwen!
#SamenVVV

mf2