
VVV-Venlo heeft Marlon van Wijlick aangesteld als interim Marketing Manager strategisch strijdplan ’22-’25. Met deze aanstelling wil VVV-Venlo het Strategisch Strijdplan, dat de strategische koers beschrijft voor de komende jaren, zowel tactisch als operationeel doorvoeren binnen en buiten de organisatie. Marlon is sinds 18 mei werkzaam in de organisatie en versterkt het team met haar expertise op het gebied van strategisch Marketing.
Marlon is zelfstandig Marketing- en Communicatiestrateeg en werkt veelal aan interim marketingprojecten. Naast VVV-Venlo is Marlon momenteel ook werkzaam voor de Gezondste Regio Noord-Limburg, waar zij voor ‘Wat kies jij?’-founding father Gezondste Regio verantwoordelijk is voor de publiekscommunicatie en 280.000 inwoners van Noord-Limburgers wil inspireren tot het maken van gezonde keuzes.
"De koppeling tussen de ambities van VVV-Venlo & Gezondste Regio Noord-Limburg zijn snel gemaakt en kunnen zich alleen maar versterken. Het strategisch strijdplan van VVV-Venlo is een plan met ambitie, maar zeker ook keuzes. Stakeholders zullen worden meegenomen in de beleving van het merk VVV-Venlo, via een duurzame marketingstrategie. De branding van het merk VVV-Venlo is immers een optelsom van al haar communicatie en gedrag. Al met al een uitzettend leuke uitdaging om mee aan de slag te gaan", aldus Marlon.
Samen voor een gezond en krachtig VVV!