
VVV-Venlo speelt de komende twee seizoenen met het logo van HAA Assurantie Advies op de broek van het wedstrijdtenue. Het Venrayse advieskantoor is al een aantal jaar als partner betrokken bij de Koelclub, maar zet nu de volgende stap als nieuwe broekpartner.
In 2019 werd HAA opgericht met een duidelijke focus. Zakelijke klanten ondersteunen op het gebied van inkomensverzekeringen, pensioenen, schadeverzekeringen en risicomanagement. Daarbij richt HAA zich op het gebied tussen Nijmegen, Eindhoven en Roermond.
Om in de regio Noord-Limburg de volgende stappen te zetten, breidt HAA de samenwerking met VVV verder uit, zo vertelt eigenaar Rob Hendrix. “Via VVV willen we onze zichtbaarheid vergroten in Noord-Limburg, want we zien in deze regio nog genoeg potentie. Als broekpartner gaan we veel meer zichtbaarheid krijgen en ik ben benieuwd wat deze extra zichtbaarheid ons gaat brengen. We zijn in ieder geval erg blij en trots dat we op deze manier onderdeel van VVV mogen zijn.”
Dat VVV met de komst van HAA een Venrayse partner op het tenue verwelkomt, doet algemeen directeur Guus Pennings goed. “We zijn enorm blij dat HAA deze stap vooruit zet en naast Personato, dat al jaren op ons shirt staat, het volgende bedrijf uit Venray is dat met hun logo op ons wedstrijdtenue prijkt. Het geeft nog maar eens aan dat VVV een verbindende rol kan spelen in Noord-Limburg en we zijn enorm dankbaar voor het vertrouwen van HAA.”
VVV-Venlo bedankt HAA Assurantie Advies voor het vertrouwen en kijkt uit naar de verdere samenwerking als broekpartner in de komende twee seizoenen!