
Hanneke Jaanen treedt per 1 juli in dienst bij VVV-Venlo als commercieel manager. In die functie wordt de 38-jarige Jaanen verantwoordelijk voor alle omzet uit partnerships, sponsoring en hospitality.
De afgelopen maanden was Jaanen op de achtergrond al werkzaam binnen het commerciële team van VVV en vanaf juli start ze dus als commercieel manager. Eerder deed Jaanen al ruime ervaring op in het voetbal bij PSV, waarvoor ze meer dan tien jaar werkzaam was. De afgelopen jaren was Jaanen actief bij sportmarketingbureau Triple Double.
Algemeen directeur Guus Pennings is blij dat de club de belangrijke positie van commercieel manager heeft ingevuld. “Met Hanneke hebben we iemand gevonden die een schat aan ervaring meebrengt. Ze zal zich vooral gaan richten op onze partnerships en alle commerciële inkomsten. Niet alleen op het gebied van partnerships, maar ook op het gebied van marketing en communicatie heeft Hanneke veel ervaring. Aangezien marketing een steeds grotere rol speelt in onze samenwerking met partners past haar expertise op dat gebied ook uitstekend binnen deze functie.”
Jaanen kijkt ernaar uit om als commercieel manager aan de slag te gaan in Covebo Stadion – De Koel –. “De afgelopen periode was ik al nauw betrokken bij de club en heb ik gezien hoeveel kansen er liggen. De Limburgse trots is voelbaar bij alles wat VVV doet. Die regionale kracht en verbondenheid bieden een mooie basis om samen met partners aan de toekomst te bouwen. Ik heb er dan ook erg veel zin in om in deze functie aan de slag te gaan en kennis te maken met iedereen binnen het netwerk van VVV”, aldus Jaanen.
VVV-Venlo heet Hanneke van harte welkom en wenst haar veel succes in De Koel!