Alles heej is VVV! De Koel! De Club! De Kleure!
Dinsdag 5 September 2023

Laatste omwisselmoment niet werkende betaalkaarten op woensdag 6 september

VVV-Venlo en YveY geven supporters de mogelijkheid om oude seizoen- en betaalkaarten waar nog horecategoed op staat om te ruilen voor een nieuwe betaalkaart. Op die manier wil de club snel een oplossing bieden voor supporters die problemen ervaren bij het opmaken van hun oude tegoed. Het omruilen van seizoen- en betaalkaarten is alleen nodig als deze op dit moment niet werkt!

Met ingang van het nieuwe seizoen is VVV overgestapt op pinbetalingen in Covebo Stadion - De Koel - met Twelve als nieuwe kassaleverancier. Zoals eerder ook gecomuniceerd door de club kunnen supporters hun oude seizoen- en betaalkaarten met tegoed nog wel gewoon opmaken. Sommige supporters ervaren hier echter problemen mee. Op de achtergrond wordt er hard gewerkt om die problemen op te lossen, maar om supporters die daar niet op willen wachten snel te kunnen helpen werden er onlangs al twee momenten georganiseerd waarbij deze kaarten omgeruild konden worden voor nieuwe betaalkaarten van Twelve met daarop hetzelfde tegoed. 

Supporters die op dit moment toch nog in het bezit zijn van een oude niet werkende seizoen- of betaalkaart, kunnen nog één keer gebruik maken van een omwisselmoment in de fanshop. Dit omwisselmoment is op woensdag 6 september van 15.00 tot 18.00 uur. Kun je dan niet naar het stadion komen? Dan kun je ook nog altijd een mailtje sturen naar ttenhaaf@vvv-venlo.nl met daarin de volledige naam van de kaarthouder, het UID-nummer en een foto van de voor- en achterkant van het pasje. Vervolgens zullen we het nieuwe pasje klaarleggen in de fanshop en deze kun je dan afhalen tegen inlevering van je oude pasje.

LET OP: Woensdag is het voor het laatst mogelijk om je pasje ter plekke om te ruilen in de fanshop. Daarna is het alleen nog mogelijk om een pasje om te ruilen als dit via de mail is aangevraagd en het pasje klaarligt in de fanshop. Het is dan dus niet meer mogelijk om een pasje ter plekke om te laten ruilen in de fanshop (ook niet op wedstrijddagen). 

Lees onderstaande veelgestelde vragen en antwoorden eerst goed door voordat je naar de fanshop komt of een mailtje stuurt:

Kan ik nog met mijn oude seizoen- of betaalkaart betalen?

Het is mogelijk om het tegoed op je oude seizoen- of betaalkaart op te maken. Momenteel zijn er echter een aantal pasjes waarbij dit voor problemen zorgt en daarom kun je een mailje sturen als jouw pasje niet werkt.

Moet ik mijn oude pasje omruilen als deze gewoon werkt?

Nee. Als je een oude seizoen- of betaalkaart hebt en hiermee gewoon kunt betalen in het stadion op het nieuwe kassasysteem dan is het niet nodig om je pasje om te wisselen. Daarmee voorkomen we onnodige drukte.

Kan ik mijn oude seizoen- of betaalkaart nog opladen?

Nee. Het is niet meer mogelijk om nieuw tegoed op je oude pasje te zetten. Er kan overal in het stadion gepind worden, dus een betaalkaart is niet meer nodig. Wil je toch gebruik blijven maken van een betaalkaart? Wissel je oude pasje dan in voor een nieuwe of schaf een nieuwe betaalkaart aan.

Mijn oude seizoen- of betaalkaart werkt niet terwijl er nog wel tegoed op staat. Wat nu?

Als je problemen ondervindt met het opmaken van je oude tegoed dan adviseren we om een mailtje te sturen zodat je een nieuwe pasje krijgt met hetzelfde tegoed dat wel werkt. Op de achtergrond wordt er gewerkt aan het oplossen van de problemen, dus je kunt ook wachten tot jouw pasje wel werkt op het nieuwe systeem. Het makkelijkste is echter om je tegoed om te laten zetten zodat je jouw tegoed ook weer direct beschikbaar hebt en op kunt maken. 

Kan ik ook nieuw tegoed op mijn nieuwe seizoenkaart laten zetten?

Nee. Het is niet meer mogelijk om met een seizoenkaart te betalen. Je dient dus een nieuwe betaalkaart aan te schaffen als je graag met een apart pasje wilt blijven betalen in plaats van met je pinpas.

Waarom zie ik mijn tegoed niet meer in de VVV-app?

De koppeling met de app werkt helaas niet goed, waardoor het saldo in de app al een aantal maanden niet meer wordt bijgewerkt. Daarom is het saldo niet meer zichtbaar in de app. Heb je hier vragen over? Stuur dan een mailtje naar ttenhaaf@vvv-venlo.nl. 

Hoe werkt het nieuwe betaalsysteem?

Met het nieuwe systeem kan er overal in het stadion eenvoudig betaald worden met een pinpas of een nieuwe betaalkaart.

Kan ik ook met contant geld betalen in het stadion?

Je kunt niet met contant geld afrekenen, maar het is wel mogelijk om met contant geld een betaalkaart aan te schaffen waarmee je vervolgens je bestellingen in het stadion kunt betalen. 

Waarvoor is de QR-code op de nieuwe betaalkaarten?

Als je deze code scant met je telefoon dan kun je direct het huidige saldo van je betaalkaart checken.

Wat als het saldo op mijn oude pasje niet toereikend is om een consumptie te halen, maar ik het wel wil opmaken?

In ons nieuwe kassasysteem is het (in tegenstelling tot voorheen) ook mogelijk om deelbetalingen te doen. Zo kun je je betaalkaart tot de laatste cent leegmaken en de rest bijpinnen, of met een andere pas betalen.

Media