
VVV-Venlo herintroduceerde dit seizoen de Promopartners. Met het Promopartnerschap kunnen lokale bedrijven de Koelclub met een kleine sponsoring steunen én VVV helpen om weer meer zichtbaar te zijn in de regio. Het bleek de afgelopen maanden een groot succes!
Onze accountmanagers gingen de voorbije weken en maanden de regio in om langs te gaan bij de lokale ondernemers met het aanbod om Promopartner te worden. Als Promopartner betalen ondernemers eenmalig €275,- en daar krijgen ze het nodige voor terug. Twee businesstickets, twee tickets voor de publiekstribune, vermelding op de website van VVV én exposure op de LED-boarding in het stadion bij thuiswedstrijden van VVV. Daarnaast ontvangen Promopartners een sticker voor op de ruit en een tafelvlag voor in de zaak. Een goede deal, zo vindt Alwin van Herwaarden van Café De Galerie in Venlo. “Als je kijkt wat je betaalt en wat daar tegenover staat, dan vind ik dat je er in verhouding veel voor terugkrijgt.”
Terug van weggeweest
De Promopartners zijn niet nieuw, want in het verleden werd er al eens met Promopartners gewerkt bij VVV. Toen was onder meer Natuurslagerij Schreinemachers er al bij en ook nu is de Venlose slagerij opnieuw Promopartner. “Wij stonden met ons bedrijf mede aan de basis van deze vorm van sponsoring”, weet Toine Schreinemachers nog goed. “Na wat gesprekken bij VVV zagen we dat sponsoring voor ons als klein bedrijf vrij duur was of niet interessant genoeg omdat we niet vaak naar wedstrijden konden komen. Uiteindelijk heeft dat geleid tot de komst van de Promopartners en dat is denk ik nog altijd een mooie optie voor kleine bedrijven die VVV een warm hart toedragen.”