
Samen met mijn collega Jack Janssen dragen wij VVV-Venlo een warm hart toe. In de beginjaren is dit de basis geweest voor een aantal business seats bij VVV. Uiteindelijk hebben we samen gekeken om een stapje extra te doen en dit heeft geresulteerd in de keuze om naamdrager te worden van stadion De Koel. Dit was overigens een strategische keuze. Na de fusie tussen Accent en Covebo is uiteindelijk gekozen om verder te gaan onder de naam Covebo Uitzendgroep. Aangezien Covebo Uitzendgroep hier in de regio geen bekend begrip was, heeft de samenwerking met VVV-Venlo in positieve zin bijgedragen aan meer naamsbekendheid.
Wij vinden het als Covebo belangrijk niet als sponsor bekend te staan, maar als partner. Een duurzame partner waar we met VVV-Venlo elkaar kunnen versterken. Het stadion is een thuis voor de vele supporters en partners, waarin gezelligheid en ontmoetingen centraal staan. Hier moet het elke thuiswedstrijd gebeuren. Covebo Stadion - De Koel - is rondom wedstrijden van VVV-Venlo vaak een onneembare vesting gebleken. Spanning en sfeer gegarandeerd. De woorden ‘liefhebber’ en ‘een avondje voetbal’ zijn voor mij dan ook een verbindende factor en één van de redenen waarom we verbonden zijn aan de club.
In mijn ogen heeft VVV-Venlo nog een groot potentieel, namelijk de VVV Foundation. Als partner van de VVV Foundation is sociaalmaatschappelijk ondernemen voor ons meer dan een strategische keuze. Het krijg een gezicht. De activiteiten buiten het veld zijn namelijk minstens zo belangrijk. Iets wat naar mijn mening nog te weinig aandacht krijgt, maar waar wel veel groei in te behalen valt. Ik vind dat VVV-Venlo op de goede weg is. Een voetbalclub die in 2025 een sterke play-off kandidaat is in de Keuken Kampioen Divisie met hetzelfde sterke zakelijk netwerk van nu.
Sjors Billekens
Senior Area Sales Director Covebo Uitzendgroep