
vidaXL is ook dit seizoen als shirtsponsor verbonden aan VVV-Venlo. De online retailer gevestigd in Venlo heeft het contract met de Koelclub met één jaar verlengd en is ook dit seizoen met het logo te zien op de rug van de shirts van VVV.
Sinds 2020 is vidaXL shirtsponsor van VVV en na twee succesvolle seizoenen wordt er nog een jaar aan de samenwerking vastgeplakt. Volgens Jasper Heesakkers, Communicatiemanager van vidaXL, is dat niet meer dan logisch gezien de vruchtbare samenwerking. “We hebben echt gemerkt dat onze naamsbekendheid is gestegen dankzij VVV. Bovendien is VVV voor ons een symbool voor de regio waarin we zelf gevestigd zijn en waarmee we een connectie willen hebben. Dat maakt VVV voor ons een hele geschikte partner.”
vidaXL is actief in Europa, de Verenigde Staten, Australië en Azië en mag dus met recht een multinational genoemd worden, mede dankzij Venlo. “We zijn ons bewust van de kansen die de regio Venlo ons geboden heeft. Mede dankzij Venlo zijn we zo groot en succesvol geworden. Sponsoring is voor ons een mooie manier om iets terug te doen en de binding met de regio te versterken. Daarin kan VVV natuurlijk niet ontbreken, dus we zijn erg blij dat we ons ook dit seizoen shirtsponsor van VVV kunnen noemen”, aldus Heesakkers.
VVV-Venlo bedankt vidaXL voor het vertrouwen en kijkt uit naar de samenwerking in het nieuwe seizoen!