
X-com blijft ook de komende twee seizoenen als Businesspartner verbonden aan VVV-Venlo. Een onderdeel van die samenwerking is de nieuwe online fanshop van VVV die in samenwerking met X-com werd gelanceerd.
Het e commerce bureau gevestigd in Maasbree is al jaren als partner verbonden aan VVV en zorgde onder meer voor de oplevering van de huidige website van de Koelclub. Nu de samenwerking verlengd is voor de komende twee seizoenen is daar met de nieuwe webshop weer een mooi nieuw project bijgekomen, tot tevredenheid van Jort Raemakers, Marketing & Communicatie Coördinator van VVV. “In samenwerking met X-com hebben we een nieuwe webshop kunnen lanceren waarmee we erg blij zijn. Het is voor ons fijn dat we naast onze reguliere website nu ook de webshop bij X-com hebben kunnen onderbrengen. Zo kunnen we samen het maximale uit onze websites halen.”
Ook X-com is blij met de verlenging van de samenwerking en de oplevering van de nieuwe webshop, zo vertelt Loekie van der Sterren, Head of Online Marketing. “Nadat we goed geluisterd hebben naar de wensen van VVV, hebben we een passende oplossing ontwikkeld voor de fanshop. Een oplossing die toekomstbestendig en schaalbaar is voor de komende jaren, maar ook direct door VVV zelf eenvoudig te beheren is. Hiermee dragen wij zorg voor een optimale online ervaring wat ten goede komt aan de gebruiksvriendelijkheid van de webshop. Dit zien we in de korte tijd waarop de shop live is al terug in de cijfers en daar zijn we trots op!”
Ben je benieuwd naar de details van de fanshop? Lees hier alles over de ontwikkeling van de webshop.
VVV-Venlo bedankt X-com voor het vertrouwen en kijkt uit naar de verdere samenwerking!