Alles heej is VVV! De Koel! De Club! De Kleure!
Woensdag 20 July 2022

VVV-Venlo introduceert live chat functie op website

VVV-Venlo biedt supporters de mogelijkheid om via een live chat op de eigen website contact op te nemen met de club. Op deze manier hopen wij onze achterban snel te kunnen helpen bij vragen.

De afgelopen weken werd de nieuwe functie al getest in samenwerking met onze digitaal marketingpartner X-Com en nu wordt de functie permanent ingevoerd. Daarmee is VVV na Ajax de tweede Nederlandse profclub die een dergelijke live chat aanbiedt via de eigen website. Als supporters via de chat hun vraag stellen, krijgen ze zo snel mogelijk antwoord van een medewerker van VVV, ook op wedstrijddagen. Het grote voordeel hiervan is dat er direct contact kan worden gemaakt en dat er niemand in de wacht hoeft te staan. Mocht er niemand aanwezig zijn om te antwoorden, dan zal er via de mail zo snel mogelijk contact worden opgenomen.

Met de nieuwe live chat willen we de bereikbaarheid voor de supporters verbeteren. Bovendien wordt het inzichtelijker welke vragen er zijn bij supporters, waardoor bijvoorbeeld de website beter bijgewerkt kan worden. VVV is erg blij met de introductie van de nieuwe functie in samenwerking met X-Com, zo vertelt Jort Raemakers. “Op deze manier kunnen we de afstand tussen de club en de supporters verkleinen. We maken het makkelijker om vragen te stellen en dat vinden we erg belangrijk. We hebben op de laatste supportersavond aangegeven dat we proactiever willen gaan communiceren met onze fans en deze chatfunctie gaat ons daarbij helpen.”

Media